Personalny trener osobisty Warszawa. Plan treningowy na zbudowanie masy – czterodniowy plan treningowy

Zdecydowana większość bywalców siłowni chodzi tam po to, by zbudować masę. Im szybciej jest to możliwe do zrealizowania, tym większy mają zapał do pracy. Warto zacząć od opanowania techniki wykonywania poszczególnych ćwiczeń oraz wzmocnić siłę i wydolność organizmu. Z takim wstępem łatwiej będzie uniknąć kontuzji i przeciążeń, gdy przejdzie się do bardziej intensywnej pracy.

W szybkim przyroście masy pomocny jest czterodniowy plan treningowy. Osoby początkujące, które chcą z niego skorzystać, powinny skorzystać z pomocy profesjonalisty, jakim jest personalny trener osobisty. Dopilnuje on, by ćwiczenia były wykonywane poprawnie pod względem technicznym, a kolejne powtórzenia odbywały się w odpowiednim tempie.

Poświęcenie czasu na wizytę w siłowni aż cztery razy w tygodniu wymaga ogromnego poświęcenia. Chcąc, by wyrzeczenia połączone z ciężką pracą włożoną w trening nie poszły na marne, trzeba pamiętać o tym, by połączyć to z odpowiednio dobranym żywieniowym. Potrzebna będzie również suplementacja i regeneracja. Osoby zaawansowane nie będą miały z tym problemu. Początkującym pomoże trener, którego w mieście Warszawa łatwo znaleźć.

Author: leonidasodzywki.pl